piira

Inlägg publicerade under kategorin ♥Mitt Liv♥

Av Ellen - 15 augusti 2014 12:15

               

Av Ellen - 15 augusti 2014 09:43

 

Godmorgon♥

Förlåt för att jag vart så dålig på att skriva de senaste dagarna men jag har delvis inte haft tid och delvis inte orkat eller haft något att blogga. 


Mina planer idag är helt blanka just nu så jag har inte dirket planerat att hitta på något speciellt alls idag förutom kanske ikväll då jag möjligtvis ska träffa Marcus men vi får se hur det blir ;) 

På tal om Marcus så har vi nu idag vart tillsammans i 6 hela månader :D Sjukt♥ 

 

Igår var jag iallafall hemma stora delar av dagen och kollade mest på film och latade mig i soffan. Sen hjälpte jag även sofie med att köpa hennes nya dator så att jag ska kunna få hennes gamla och sen var jag och badade på kvällen med Klara och mina småsyskon. Mys! 


Vad gjorde ni igår?♥


 

Av Ellen - 12 augusti 2014 17:45

 

Hej hej♥ 

Nu är jag påväg till min kompis Vildas husvagn där jag och lite fler kompisar ska sova över i natt. Mys! 

Men så länge så får ni en bild på mig sittandes på en bänk som ska föreställa en bok som vi hittade i London. 

Kram på er så bloggar jag mer imorgon♥

     

Av Ellen - 12 augusti 2014 16:05

           


Det här är bilder från andra dagen i London. Under den dagen letade vi upp en Banksy målning och gick sedan på Warner Bros Harry potter utställning. Den va SÅÅÅ BRA♥

Av Ellen - 11 augusti 2014 13:39

               


Av Ellen - 8 augusti 2014 09:45

Andra dagen i London nu alltså. Idag ska vi gå på Harry potter utställning på Warner bros studios. Pepp!

Igår gick vi runt i stan och shoppade mestadelen av dagen och gick sedan till hyde park och kollade på ekorrar och åt god mat vid solnedgången :) jätte mysigt!
Åh vad jag älskar att vara här!

Nu ska jag ta och fixa mig och kolla upp lite hur vi ska ta oss till WB studios nu innan vi åker :) kram på er!

Av Ellen - 6 augusti 2014 20:59

   

Idag har jag i princip bara firat pappa på hans 62 års dag och packat hela dagen för IMORGON ÅKER JAG TILL LONDON!!

Såååå taggad ju! 

Jag kommer åka med min stora syster Sofie och vårt plan åker klockan sju imorgon så det blir inte någon sovmorgon imorgon inte ;) 

 

Jag vet däremot inte om jag kommer kunna blogga något när jag är där borta, men vi får se! Och om inte så kommer det iallafall upp lite tidsinställda inlägg som ni kan kolla in medan jag är borta :) 

 

Kommer tillbaka som sagt till sverige den 11:de så då kommer jag lägga ut massvis med bilder där ifrån.

Men nu måste jag ta och packa det sista som jag missat och sen ta och sova så att jag är pigg imorgon :D Kram 

 

 

 

Av Ellen - 4 augusti 2014 22:15

     

Hej hej♥

Både idag och igår har jag varit med Marcus så jag har tyvärr inte bloggat så mycket men jag har haft kul iallafall :) 

Vi har hittat på en massa skoj grejer bland annat att kollat på skräckfilm, badat med Ivar och blivit sminkade av Alice och Alicia (de som står bakom mig och Marcus på bilden alltså). 

Men visst blev vi fina? xD 

Våra jätte fina rosa ögonbryn, skägg, mustascher och min fina lilla nos gjorde vi dock själva, haha! ;D 

Men ja, Jag tror nog varken jag eller Marcus någonsin har sett vackrare ut om ni frågar mig ialafall! xD

Haha!

 

♥Vad har ni gjort idag?♥

 

Presentation


Halloj♥
Jag heter Ellen och är en glad, 15 årig tjej som gillar allt från mini-grisar, zombies, leende människor och GOODIS♥ Mums Mums!

Jag älskar att svara på frågor så ställ gärna någon om ni har några. Kram♥

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Behöver eran hjälp! Tycker ni min nya bloggdesign ska vara i färgerna...
 Blå, ljusgrå och rosa?
 Grön och blå?
 rosa och röd?
 lila, blå och gul?

Kategorier

Arkiv

♥Gästbok♥


Skapa flashcards