piira

Alla inlägg under juli 2013

Av Ellen - 27 juli 2013 11:58

Nej men Hallå ;)

Nu sitter jag i husbilen på väg till Frankrike :) jag hade faktist inte så mycket att skriva egentligen mer än att jag kommer kunna blogga så länge jag är i Sverige sen vet jag inte om jag kommer kunna blogga något när jag är i t.ex Frankrike men vi får se ;) så ses

Av Ellen - 26 juli 2013 20:46

Imorron runt tio åker vi med husbilen till Frankrike :D YEEY! Har längtat jätte länge :) så idag var jag och mamma och handlade mat och sånt till resan, och även en doppressent till mammas och pappas kompisar som ska ha dop snart ;) och eftersom vi ändå var och handlade så passade jag på att köpa lite saker ^^

CUPCAKE - från in och finn (29 :-)
Gris/panda skrivblock - från klackenbergs böcker och papper (49 :-)

Måste då också berätta att jag nog inte kommer kunna uppdatera bloggen på resan :( men dock så kommer jag komma hem med massa fina bilder, roliga saker och massa coola projekt som jg kommer att fila lite på Medans jag sitter i husbilen ;) hoppas bi får världens härligaste fortsättning på sommarlovet när jag är borta :) men nu måste jag sluta och ta och packa in mina kläder i husbilen och sen mysa lite framför tven ;) ses

Av Ellen - 24 juli 2013 23:51

Hej alla läsare :)

Visst har det vart varmt idag :O har suttit och svettats hela dagen känns det som ;D haha. Idag har jag vart på Sundbygård med mamma, mormor och småsyskonen. Det var rätt kul, jag, lillebrorsan och syrran lekte trollkarlar, HAHAHAH! Det var jätte kul! Jag hade dessutom världens nog coolaste stav :D (en pinne xD) sen åt vi på en mysig resturang som finns där, dock så tyckte jag inte om min mat :( typiskt att det alltid är jag som blir onöjd och önskar att jag hade tagit något annat ;) HAHAHA! Jag får skylla mig själv.

Sen var vi en stund hos min mosters och min kusins hus för att lämna mormor som bor i ett annat hus på deras gård, och så smyg åt vi lite hallon och vinbär i deras trädgård ;D hehe!

Men nu är jag hemma och ska straxt sova. Har nyss kollat på damfotboll Sverige mot Tyskland, synd bara att Sverige åkte ut :( jag är egentligen inte så intresserad av fotboll över huvud taget men det kan verkligen vara kul och spännande att titta på ibland ;)
Men jaja! Nu får jag ta och sluta skriva och gå och lägga mig! (Eller snart xD) men Aja godnatt

Av Ellen - 22 juli 2013 23:26

Hola amigos!
Så sjukt längesen eller hur!!! Har lixom inte kollat bloggen på HELA sommaren! Helt sjukt! Men det har ändå vart rätt skönt :) att bara få slappa och ta det lugnt och inte tänka på bloggen har Värkligen var skönt men nu är jag tillbaka på banan igen :D

Idag har vart en sån där jobbig och inte alls rolig dag :( jag har dessutom haft jätte otur idag! Inte roligt alls.
Morgonen till klockan 12 var jätte härlig men sen blev dagen bara värre och värre! :( först ramlade jag och skrapade upp hela sidan av låret och kunde knappt röra mig utan bara låg på assvalten där jag hade tramlat, som tur var så fanns min lillasyster Alice till hjälp :) ibland är det bra att hon finns där. Sen efter en stund så blev jag rätt hungrig och tog en frusen jordgubbe ur frysen som jag tänkte spetsa på en gaffel och sedan äta, men då gick jordgubben sönder och gaffeln spetsade min tumme istället :'( inte roligt! Och nu för en stund sedan så trampade jag på Alice örhänge så den åkte in med nålen in i hälen på mig! AJAJAJAJAJ!! Och en annan dålig sak var att när jag ramlade tidigare idag så sprack hela min mobil! :( (Så det är rätt svårt att skriva det här inlägget eftersom jag skriver från mobilen just nu)
Så idag har inte direkt vart en höjdar dag om man säger så :/

Men vad ska man säga ;) efter regn kommer sol :D HAHAHA! (Fast jag gillar ju regn men jaja ;D)

Men nu måste jag ta och sluta! Jag är rätt trött och hade tänkt sova nu :) men imorron så är jag tillbaka igen ;) godnatt allihop :)

Av Ellen - 1 juli 2013 05:49

Heej ^^
Idag vaknade jag tidigt på grund av att idag så ska jag på kollo ^^ det är ett musik inspirerat kollo som. Jag gått på i 4 år nu tror jag ;)
Men det är rätt kul faktist :)
Jag kommer tyvärr inte kunna blogga under de här dagarna men när jg kommer hem så hoppas jag att jag är på tillrekligt bra humör för att bloggpeppen ska vara tillbaka och då så kommer jag skriva om lägret ;)

Om ni undrar varför jag inte bloggat på SJUKT länge så är det för jag Värkligen inte orkat och Värkligen inte haft lust att skriva något! Och dessutom har jag inte gjort något speciellt heller!! :/ men jag hoppas att jag orkar och vill skriva nästa vecka :)

(Haha nyss blev jag galen för att jag trodde det var någon som inte vaknade av sin veckarklocka och bara lät den pipa, men det var tydligen tvätt maskinen :O haha!)

Hörs på lördag om jag orkar! :)

XOXO

Presentation


Halloj♥
Jag heter Ellen och är en glad, 15 årig tjej som gillar allt från mini-grisar, zombies, leende människor och GOODIS♥ Mums Mums!

Jag älskar att svara på frågor så ställ gärna någon om ni har några. Kram♥

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Behöver eran hjälp! Tycker ni min nya bloggdesign ska vara i färgerna...
 Blå, ljusgrå och rosa?
 Grön och blå?
 rosa och röd?
 lila, blå och gul?

Kategorier

Arkiv

♥Gästbok♥


Ovido - Quiz & Flashcards