piira

Alla inlägg under februari 2013

Av Ellen - 28 februari 2013 16:08

(Vet inte om serien är så tydlig eller stor O.o) aja serien är ritad av Johanna/Hofh www.werun.se/hofh och den är sååå skön xD

Av Ellen - 28 februari 2013 08:45

Ska straxt till bussen så kan inte skriva så mycket jusst nu men jag hoppas ni mår bra och förlåt för mitt dåliga uppdaterande igår ;) ses

Av Ellen - 27 februari 2013 21:03

Bild från WeHeartIt

Av Ellen - 26 februari 2013 19:39

Småsyskonen och pappa på birkaparadise så jag och mamma är kvar hemma och har det mys :) nu ska vi titta på "en gång i Phuket" med mumsig fika<33 härligt^^ vad gör ni ikväll ;)

Av Ellen - 26 februari 2013 09:02

Gud vad fint väder det vart dom senaste dagarna<3 lite kallt kanske men fint är det ;) solen skiner och det är rätt så målnfritt :D haha! Nu sitter jag på bussen på väg till skolan, har ju inget riktigt sportlov utan jag valde ju att vara med på musikal istället ;) men det är jätte kul så hoppas det blir roligt idag också ;)

Vad gör ni idag?

Av Ellen - 26 februari 2013 08:03

Jo, jag tänkte svara på vilken App jag använder när jag ritar bilder/serier och gör sånnadär texter m.m som många undrat om hur jag gör. Jag använder en App som heter Youdoddle och den är en Jätte bra App om man vill t.ex rita något ;) jag bloggar ju nästan alltid från ipaden eftersom jag nästan aldrig har tillgång till nån dator :) men jag tycker nästan att det är lättare att blogga här ifrån ;) här kan man ju lixom göra videos, ta foton, rita m.m :) aja men hoppas ni blev glada för svaret ;) ses :D

Presentation


Halloj♥
Jag heter Ellen och är en glad, 15 årig tjej som gillar allt från mini-grisar, zombies, leende människor och GOODIS♥ Mums Mums!

Jag älskar att svara på frågor så ställ gärna någon om ni har några. Kram♥

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Behöver eran hjälp! Tycker ni min nya bloggdesign ska vara i färgerna...
 Blå, ljusgrå och rosa?
 Grön och blå?
 rosa och röd?
 lila, blå och gul?

Kategorier

Arkiv

♥Gästbok♥


Ovido - Quiz & Flashcards