piira

Alla inlägg under januari 2013

Av Ellen - 31 januari 2013 21:54

(Bild från WeHeartIt)

Av Ellen - 31 januari 2013 20:47

Skaffa en almanacka/kom ihåg bok! Tänk att ha ALLA sina planer, ideér m.m på ett o samma ställe :D själv har jag ingen Almanacka men jag ska LUNGT skaffa<3 och man kan ju göra den så GRYMT COOL! Man kan ju göra utsidan till sin Helt egna stil :D ska fixa en så snart som möjligt^^ skulle VÄRKLIGEN behöva en idé bok/almanacka ^^ ja det var mitt lilla tips xD haha!

Av Ellen - 31 januari 2013 18:58

Haha jusst nu sitter jag och spelar gitarr och skriver ner ALLA låtar som jag kan på gitarr xD för jag lär mig ju nya HELA HELA tiden och för att Inte glömma bort nån så bestämde jag mig för att skriva ner dom ;) smart va? Har skrivit ner 11 stycken men det är typ hur många kvar som HÄLST xD haha!

Vad gör ni då?<3

Av Ellen - 31 januari 2013 08:37

(Bilden är från WeHeartIt )

Av Ellen - 30 januari 2013 20:33

(Äger inte bilderna)

Av Ellen - 29 januari 2013 07:33

Gud vad jag är trött!! Haha! Vaknade nyss och ska snart till skolan ;) idag har vi matte prov :P orkar inte!! Vad ska ni göra idag?

Haha kolla va söt bild xD

(bild från WeHeartIt)

Presentation


Halloj♥
Jag heter Ellen och är en glad, 15 årig tjej som gillar allt från mini-grisar, zombies, leende människor och GOODIS♥ Mums Mums!

Jag älskar att svara på frågor så ställ gärna någon om ni har några. Kram♥

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Behöver eran hjälp! Tycker ni min nya bloggdesign ska vara i färgerna...
 Blå, ljusgrå och rosa?
 Grön och blå?
 rosa och röd?
 lila, blå och gul?

Kategorier

Arkiv

♥Gästbok♥


Ovido - Quiz & Flashcards