piira

Alla inlägg under september 2013

Av Ellen - 30 september 2013 21:11

Hade tänkt att ha en liten frågestund :D vad sägs om det? :) ni kan ställa hur många galna, roliga och intressanta frågor ni vill ;) kram

Av Ellen - 30 september 2013 08:30

Bild från weheartit

Av Ellen - 29 september 2013 12:37

Kom ganska nyss hem ifrån klaras födelsedags-sleepover fest hemma hos henne :) här kommer liter bilder från igår :D

Min och nellies present till klara :D WOOP WOOP!!

Av Ellen - 27 september 2013 08:27

Hej Hopp!

Nu sitter jag på bussen mot skolan och sitter vettskrämd och tänker på det FASANDS FULLA JAG NYSS VARIT MED OM :O .... TANDLÄKAREN!!!...

HAHAHA okej skojade bara ;) det var inget läskigt eller jobbigt ett dugg! Jag bara satt där och dom gjorde det dom skulle ;D enklare än så kan det inte bli.

Det ända jobbiga med denna morgonen var väll kanske att min väckarklocka inte ringde! Så jag vaknade ca 5 minuter innan vi skulle åka! Så jag är rätt trött nu och har inte ätit någon frukost, men min lillasyster var snäll och gjorde en macka åt mig :) (läs: snäll syster)

Men nu måste jag sluta! Bussen är framme nu så hejdå!

Xoxo

Snabb liten bild från tandläkarn

Av Ellen - 26 september 2013 17:12

 



♥XoXo Ellen♥   
 

Av Ellen - 26 september 2013 06:39

Bild från weheartit

Av Ellen - 25 september 2013 22:14

ÅÅÅÅH! :D jag har en stor, jätte stor hemelli hemlis som jag inte ska berätta för er nu ^^ Hihihihihii!
Jag är så sjukt hyper just nu ^^ jag har stått och dansat runt i flera minuter och bara skrattat :D jag är så Grymt glad!!! Hahah! Men som sagt jag ska inte säga något för äns imorgon :) så håll utkik :D hahah!

Av Ellen - 24 september 2013 20:48

Presentation


Halloj♥
Jag heter Ellen och är en glad, 15 årig tjej som gillar allt från mini-grisar, zombies, leende människor och GOODIS♥ Mums Mums!

Jag älskar att svara på frågor så ställ gärna någon om ni har några. Kram♥

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Behöver eran hjälp! Tycker ni min nya bloggdesign ska vara i färgerna...
 Blå, ljusgrå och rosa?
 Grön och blå?
 rosa och röd?
 lila, blå och gul?

Kategorier

Arkiv

♥Gästbok♥


Ovido - Quiz & Flashcards