piira

Alla inlägg under juni 2013

Av Ellen - 26 juni 2013 09:27

Hola!
Förlåt för min jätte dåliga uppdatering! Men i midsommras så kunde jag inte låsa upp min mobil pågrund av att jag inte kunde min Puk-kod :( men nu kan jag använda mobilen ;) Aja men igår och i förigår så var jag så grymt trött och hade nästan inget att blogga om så därför blev det inget då häller.

Men nu till det här med bloggflytten...
Man kan säga att det inte går riktigt som jag hade förväntat mig :/ att ladda upp headern går inte, och jag har inte hittat någon bra bakgrund! Så jag har blivit lite osäker på om jag faktist ska byta till blogg.se ellenEllen jag ska byta till något annat eller ingenting alls och stanna kvar på bloggplatsen. Så förlåt om det tar sådan tid! Men vi får se hur det blir med det här med bloggflytten helt enkelt.

Ses :)

Av Ellen - 20 juni 2013 11:23

Morsning!
Jag är så SJUKT PIGG och pepp idag! ^^ härligt! och det är ju toppen eftersom min bloggpepp vart... Sådär... Den här veckan. Men nu är den tillbaka :D skönt!

Och lite info!
Jag håller ju på med att flytta bloggen till blogg.se och det tar lite tid! Och nu ska jag även åka bort över midsommar (vi åker idag) så då kommer jag inte kunna fixa bloggflytten på ett tag men jag hoppas att det kommer gå snabbt och smidigt :D

Det var typ allt jag hade tänkt berätta men, Hejdå ^^ XOXO

Av Ellen - 18 juni 2013 07:05

Hola!
Klockan är snart sju, och jag har typ vart vaken sedan 6.04 pågrund av en SJUKT ÄCKLIG MARDRÖM SOM VÄCKER MIG FRÅN MIN SOMMARLOVS SOVMORGON! D; inte det roligaste direkt! Jag skulle kunna berätta slutet av mardrömmen innan jag vaknade ;) jo så här var det....
Jag stig vättskrämd framför ett stort fönster (som finns i vårt hus som man kan se vad som händer på gatan) och där bara kryllar det av zombies som kommer emot vårt hus. Alice (min lillasyster skriker) och pappa står där och små skrattar! Jag blir jätte arg och orolig på pappa och skriker åt honom! "VARFÖR SKRATTAR DU VI KOMMER JU ATT DÖÖÖÖ"
Pappa savarar med ett skratt.
"Jag har alltid velat veta vad som händer i slutet av en mardröm!"
Sen blev jag bara argare och zombierna kom närmre och sen minns jag Inge mer...

Visat kanske inte låter så farligt men det var faktist mycket hämskre än vad det låter :/ USH JAG HATAR MARDRÖMMAR D: SJUKT ÄCKLIG KÄNNSLA! USH!

Aja men nu till det bra som hände efter mardrömmen :D HAHAHA! Det är så sjukt så det är inte sant xD haha! Min kompis Isak (som går i min klass) hade skickat mer än 50 olika kik meddelanden till mig för att jag inte svarade xD (pågrund av att jag sov) men dom meddelanderna var så sjukt kul att läsa efter den sjukt jobbiga natten så jag blev fett glad av att han hade skickat allt det för då kunde jag läsa det och glömma allt jag hade blivit skrämd av i mardrömmen :D haha!

Aja nu ska jag kanske ta och somna om igen! Är jätte trött fortfarande :O

Vad har du drömt inatt? ;)

(Gammal bild xD hahahah!)

Av Ellen - 17 juni 2013 15:07

Heej :D
Alltså GUD! SJUKASTE vädret! :D haha önskar nästan att jag bara skulle kunna bada hela dagen :3 Mohaahah! Tyvärr så är det så grymt kallt i vår pool men jag ska kanske dra iväg till sjön istället :)
Jag kom faktist nyss in ifrån balkongen! Jag satt och solade med ett glas kallt vatten och frukt ^^ mysigt :)

Jag tänkte bara berätta varför mitt bloggande har vart så dåligt på sistone, det är pågrund av att jag håller på med att flytta bloggen till blogg.se :D jag har ganska mycket kvar att fixa och därför tar det lite tid men jag hoppas ni förstår ;) ska bli så kul när det är klart :D hehe^^
Jag LÄNGTAR!

Aja nu ska jag ta och springa lite :) blev så GRYMT sugen på det! :D Aja ses!

Vad gör ni idag? :)

Av Ellen - 15 juni 2013 17:11


Idag fyller min storasyster Sofie 21 år :D så på morgonen var det tårta och presenter :) mysigt ^^

sen klockan ett så drog jag, mamma och mina småsyskon ner till mossen (en idrottsplats i närheten av där vi bor) där dom hade en massa aktiviteter och bjöd på fika. Alice och Ivar körde sumobrottning! Dom såg ut som stora Hamburgare med trosor på sig! HAHA! :D

Vad gör ni idag?

Av Ellen - 14 juni 2013 11:35

Har nyss vart på tjej kväll med några kompisar från min gamla klass :) deg var jätte kul ^^ hehe! Vi åt godis, studsade studsmatta, kollade på Grown ups och skrattade massor :D

Vad gjorde ni igår? :)

Presentation


Halloj♥
Jag heter Ellen och är en glad, 15 årig tjej som gillar allt från mini-grisar, zombies, leende människor och GOODIS♥ Mums Mums!

Jag älskar att svara på frågor så ställ gärna någon om ni har några. Kram♥

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Behöver eran hjälp! Tycker ni min nya bloggdesign ska vara i färgerna...
 Blå, ljusgrå och rosa?
 Grön och blå?
 rosa och röd?
 lila, blå och gul?

Kategorier

Arkiv

♥Gästbok♥


Ovido - Quiz & Flashcards