piira

Alla inlägg under oktober 2014

Av Ellen - 30 oktober 2014 10:15



 Idag kommer jag och familjen ha lite halloween mys/Halloween pyssel under stora delar av dagen så jag vet inte riktigt hur mycket jag kommer kunna blogga men vi får hoppas på en massor då jag gärnba vill visa allt vi gör. Men vi får se helt enkelt, det är svårt att säga nu hur det blir. Men så länge så får ni en bild på lite godis som jag köpte på Ica maxi igår, hehe♥ 

   


Av Ellen - 30 oktober 2014 08:54

   

Godmorgon på er♥ 

Igår var jag på Ica Maxi och handlade med familjen och då hittade jag den här jätte fina minipumpan som jag fick ta med hem. Och istället för att skära i den så bestämde jag mig för att måla på den istället :) Fast jag vet inte riktigt, Jag ska kanske ska ändra utseendet på den senare men för tillfället ser den ut såhär iallafall. 


Och då vill jag ha lite hjälp av er med vad jag ska kalla den för något. Här är de namnen som ni kan välja på:

•Roger

•Henrik

•Rolf

•Tarzan

•Urban 

 


Kram♥

Av Ellen - 28 oktober 2014 18:52

               


Av Ellen - 28 oktober 2014 09:45

 

Godmorgon♥

Igår kom Marcus över en stund hit och så var vi med varandra till två tiden då han åkte hem, och jag och mamma gjorde oss klara för att åka på tv-inspelningen för "Så ska det låta". Det va rätt roligt att vara där och se hur allt gick till och hur mycket fel dom faktiskt gör, och hur mycket om tagningar dom tar. Lite spännande faktiskt :) 

Det var docck väldigt krävande då man även i publiken var tvungna att se glada och aktiva, ställa sig upp på läktaren, jubla och applådera i tre timmar i sträck. Men det var roligt ändå. 


Idag däremot vet jga inte riktigt vad jag ska göra men vi får se helt enkelt :) Kram♥

     

Förlåt för att det blivit dåliga mobilbilder i två inlägg nu men när jag inte kan/får använda min stora system kamera så försöker jag iallafall fota med mobilen så ni får någonting iallafall. Hoppas ni förstår. 

Av Ellen - 26 oktober 2014 09:38

 

Godmorgon♥

Igår kväll åkte jag och mamma in till stan och mötte upp min storasyster Sofie vid Buttrix där hon skulle köpa några huggtänder till halloween så jag passade även på att köpa med mig lite flytande latex som jag nu ska testa på för att göra fakesår. 

Sen gick vi runt och letade efter någonstans och äta och hamnade tillslut på en libanesisk resturang där jag beställde kycklingspett. Det va jättegott och väldigt mysigt där och vi hade det rätt bra. Mysigt med en liten tjejkväll sådär i stan♥


Nej! Nu måste jag ta och sluta,  jag behöver nämligen sätta igång och skriva klart min svenska uppsats som har inlämning imorgon, Önska mig lycka till ;) Kram♥

   

Här är två bilder mobil bilder från igår. (vänster - Min middag från resturangen, höger - jag, glad i mitt rum, haha!) 

Av Ellen - 25 oktober 2014 15:00

 

Någon som kollar på The Walking Dead här? 

Om ni har frågar mig så är Twd lugnt den bästa serien som någonsin gjorts♥ För några veckor sedan kom den efterlängtade säsong 5 ut som jag väntat på i ett halv år på. När säsong 4 var slut tog serien ett halvårs uppehåll och gissa hur glad jag är att serien dragit igång igen!! Så HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR glad ju!!  


Jag är fullkomligt kär i den här serien. Zombies är verkligen något som farscinerar mig. Gillar dom jätte mycket! Och säsong 5 har startat upp riktigt bra tycker jag. Sjukt spännande!


Och för er som inte kollat på Twd tidigare som gillar Zombies, blod, små jumpscares och överlevnads serier borde defenitivt börja kika lite på det. Där emot om du är rätt känslig för blod så är det kanske inte direkt serien för dig♥ Kram

 

Av Ellen - 25 oktober 2014 12:52

   

Hej igen, Och glad höst på er♥ 

Som ni förmodligen märkt så har jag inte vart innte och uppdaterat speciellt mycket nu de senaste veckorna eller de senare månaderna och allt har berott på olika anledningar. Men de här senaste veckorna har iallafall berott på att det vart lite körigt i skolan nu innan lovet för att de kommer sätta en mitt-termins bedömning nu under lovet så vi hade en massa prov och uppgifts inlämningar som jag kännde att jag behövde satsa på. Därför tog det mycket av min tid.

Men nu är jag tillbaks igen! :)  


Och nu ÄNTLIGEN är det höstlov!! :D Så taggad jag är! 

För några dagar sedan gjorde jag en liten lista på saker jag skulle göra på lovet för skojs skull och för att ha något att kika på när jag behöver ideer på saker att göra, och att blogga stod då högst upp på listan! Bloggen ska uppdateras flitigt den här veckan så jag hoppas ni är med mig♥ Ni får gärna skriva i en kommentar om det är något speciellt ni skulle vilja att jag gjorde såklart :) 


Kram så länge♥

Presentation


Halloj♥
Jag heter Ellen och är en glad, 15 årig tjej som gillar allt från mini-grisar, zombies, leende människor och GOODIS♥ Mums Mums!

Jag älskar att svara på frågor så ställ gärna någon om ni har några. Kram♥

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Behöver eran hjälp! Tycker ni min nya bloggdesign ska vara i färgerna...
 Blå, ljusgrå och rosa?
 Grön och blå?
 rosa och röd?
 lila, blå och gul?

Kategorier

Arkiv

♥Gästbok♥


Ovido - Quiz & Flashcards