piira

Alla inlägg under december 2012

Av Ellen - 31 december 2012 17:07

HAHA! Kom nyss hem ifrån Nellie :) vi har fjantat oss utom hus i snön :D (finns en video som snart är uppladdad på VideoFyMe heter EllenRberg på det) vi har ritat på gröna papper och gjort en ny header till hennes blogg ---> www.mylifeasnellie.bloggplatsen.se

Ska snart fixa mig inför nyårs firandet :D kommer lägga upp bilder sen ;)

Bilden är från videon som jag o nellie gjorde xD (videobloggmaratonet kanske inte blir av :( för jag har nästan Aldrig tillgång till nån dator men jag kan lägga upp några videos lite då o då när jag har tid)

Av Ellen - 31 december 2012 12:02

Nu är jag på väg till Nellie :D jag lovar att jag ska blogga så mkt jag kan ;)

Av Ellen - 30 december 2012 18:16

Snart är det nyår!! Tänk att det redan gått ett helt år :o haha känner mig så taggad inför det nya året :D NYÅRS INSPIRATION :D

Av Ellen - 30 december 2012 16:16

Idag har jag tyvärr ingen tillgång till nån dator så videon kommer senast upp på tisdag och samt den imorron oxå ;) hoppas det inte gör nått men om ni ABSÅLUT måste kolla på video bloggarna redan nu så finns dom på min VideoFyMe profil ;) heter EllenRberg på det ;) puss ;*

Av Ellen - 30 december 2012 09:43

Asså jag blir så jäkla glad att NI Faktist hjälper mig att få fler läsare ^^ fick nyss en kommentar av Hanna i min skola som oxå hade länkat min blogg på någon sida :D och sån e ju bara för gulligt ^^ asså att ni lixom lägger ner tid på att göra inlägg, videor m.m för att lilla jag ska få fler läsare^^ Hur Gulliga får man vara 8D Älskar er ALLA mina små läsisar ;**

Av Ellen - 29 december 2012 20:00

Aaw ^^ det där e Evelina i min klass, hon gjorde en jätte kul video som handlade om saker som vart bra denna månaden ^^ det var jätte många fina parfymer, kläder och smink m.m och i slutet så skulle hon "utse" en bra bloggare och då tog hon mig och min lilla blogg^^ och hon sa jätte gulliga saker om både mig och bloggen^^ hur söt får man vara?? ^^ puss på dig Evelina ;*


Evelinas blogg ---> http://ewebieber.devote.se/


+ jag ska påminna att idag har vi slagit REKORD I HUR MÅNGA OLIKA BESÖKARE SOM KOLLAT IN BLOGGEN IDAG :D jag bara älskar er^^ ni är bara för söta^^ hela 40 stycken (om det inte blir fler) så som tack så kan ni gärna skriva eran blogg i en kommentar så kollar jag JÄTTE GÄRNA in den^^(om ni har en blogg) och kanske hälsa något ^^ eller ställa en fråga vad som hälst^^ puss på er^^

Presentation


Halloj♥
Jag heter Ellen och är en glad, 15 årig tjej som gillar allt från mini-grisar, zombies, leende människor och GOODIS♥ Mums Mums!

Jag älskar att svara på frågor så ställ gärna någon om ni har några. Kram♥

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Behöver eran hjälp! Tycker ni min nya bloggdesign ska vara i färgerna...
 Blå, ljusgrå och rosa?
 Grön och blå?
 rosa och röd?
 lila, blå och gul?

Kategorier

Arkiv

♥Gästbok♥


Ovido - Quiz & Flashcards