piira

Alla inlägg under maj 2013

Av Ellen - 31 maj 2013 22:32

Det har vart en så grymt mysig dag idag :) först så åkte jag till skolan och så kollade vi på en film som hette "i rymden finns inga kännslor" (en svensk film) sedan övade vi på ett nummer vi ska göra på skolavslutningen :D och dom 2-3 sista timmarna så gick vi ner till en strand med hela skolan och solade och åt glass :) killarna hoppade glatt i och badade! Jag ville oxå bada! D; lite svårare för mig...hehe ;) men doppa fötterna kunde jag ^^ haha :)

Sedan när jag kom hem tog det inte lång tid innan klara ringde och frågade om vi skulle gå på bio så därför han jag inte göra något inlägg förns nu ;) haha! Men vi kollade på "Den store Gatsby" och den var rätt bra Faktist :) först trodde både Jacob klara att den skulle vara seg och lite tråkig men det var mycket bättre än väntat :D det var ju bra :) och nu sitter jag och väntar på att let's Dance ska börja igen xD haha! Men det är ju final :) hehe!

Vad har ni gjort idag?

Av Ellen - 30 maj 2013 22:55

(Bild från WeHeartIt)

Alltså GUD! Jag dör så söt katt! Jag vill bara hoppa in i bilden och gosa! ^^ sjukt gullig :) Skulle lugnt kunna ha en sån hemma^^ fast mycket hällre skulle jag ju vilja ha en mini gris :D jag bara ÄLSKAR grisar! Det är nog det sötaste djuret som finns ^^ (och pandor) jag hade Faktist en mini gris när jag vet liten ^^ den sov i våran tvättstuga :) den älskade ett ställe på marken precis ovanför fönstret i tvättstugan där den låg och solade sig i solen :D hon hette Greta ^^ skulle kunna visa en bild på henne någon gång :) dock så är hon död nu :( men jag skulle lugnt vilja ha en till :)

Vad skulle du vilja ha för djur om du fick välja vilket som HÄLST i hela världen?

Av Ellen - 29 maj 2013 08:01

Bilden är från WeHeartIt

Av Ellen - 28 maj 2013 18:49

Skönt när vädret är tillräckligt bra för att man ska kunna sitta ute och jobba! Jag och Emma satt och tog fula bilder på oss själva när vi hade rast! Haha! xD
Och idag hade vi matte prov! Det gick sådär ;) haha! Asså det gick inte dåligt fast det gick inte SUPER bra häller ;D haha!

Just nu sitter jag på mitt rum och spelar gitarr :) jag hade tänkt att gå ut med marsvinen lite senare så att dom får käka lite gräs nu när vädret är bra! :D

Vad har ni gjort eller ska göra idag :)

Av Ellen - 27 maj 2013 16:26

Yeey! Snart så är det sommarlov! :D bara 16 dagar kvar nu! Jag har längtat sååå! Att bara få sitta ute med en glass och lyssna på musik! Eller cykla ner till sjön och bada :D ÅÅÅH! GUD VAD HÄRLIGT! Det känns helt otroligt att det bara är så kort tid kvar! :O HELT SJUKT!
Eftersom det är så kort tid kvar så tänkte jag bjuda på lite bilder så att man kommer in i sommar känslan :)

Vad ska ni göra i sommar?

(Bilderna är från google)

Av Ellen - 26 maj 2013 17:26

Jag bara ÄLSKAR Japan :D Att bara kolla på dessa bilder gör mig grymt inspirerad! dom har så grymt coola idéer och söta saker så man kan inte låta bli att bli inspirerad av det! Någon gång i mitt liv ska jag åka till Japan har jag bestämt ^^ Lixom tänk er! Där borde det finnas HUR MYCKET söta saker som HÄLST! :D

Vart skulle ni vilja åka någonstans? :)

(Bilderna är från google)

Av Ellen - 25 maj 2013 15:38

Som ni kanske märkt så har uppdateringen vart.... Ja, väldigt dålig dom senaste dagarna! Men mitt internet har krånglat som TUSAN så jag inte kunnat använda internet! Sjukt jobbigt men det värkar bli lite bättre nu :) dock så funkar internet ibland nu häller men jag ska försöka fixa det!

Men GUD vad härligt väder det är idag! Jag typ sitter och bara skvättas! Haha! Grymt härligt^^ så idag ska jag vara ute så mycket som möjligt och inte sitta inne och vara tråkig! Och vem vet, vi kanske tar upp poolen snart :D YEEY!

Vad har ni gjort eller ska göra idag? :)

:)

Av Ellen - 23 maj 2013 19:56

Jag äger inte bilden!

Presentation


Halloj♥
Jag heter Ellen och är en glad, 15 årig tjej som gillar allt från mini-grisar, zombies, leende människor och GOODIS♥ Mums Mums!

Jag älskar att svara på frågor så ställ gärna någon om ni har några. Kram♥

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Behöver eran hjälp! Tycker ni min nya bloggdesign ska vara i färgerna...
 Blå, ljusgrå och rosa?
 Grön och blå?
 rosa och röd?
 lila, blå och gul?

Kategorier

Arkiv

♥Gästbok♥


Ovido - Quiz & Flashcards