piira

Alla inlägg under juli 2014

Av Ellen - 31 juli 2014 11:34

Nu drar jag och mamma start till stan för att kolla på min kusin när han sommar jobbar på ett ställe där han ska spela tuba. Men så länge får ni en gammal bild på mig från min instagram ;)

Kram

Av Ellen - 30 juli 2014 20:26

         

Av Ellen - 30 juli 2014 13:58

                               

Det här är bilder från första eller andra dagan (kommer inte ihåg) då vi gick ner till stranden och badade, grillade marshmallows och skrev våran kollo låt :) Det va jätte mysigt och vi fick som tur va en jätte fin solnedgång till detta också! (vilket jag kände var kul att utnyttja till de här bilderna hehe!) 

Det här var även den ända dagen jag fotade under kollot tyvärr men det blev ju ändå så mycket bilder så det gör kanske inte så mycket, haha♥ Kram

Av Ellen - 29 juli 2014 09:18

  

Godmorgon alla knasiga små barn! Haha xD♥ Nu är jag hemma igen! Äntligen♥ 

Kom hem sent i söndags och sen igår var jag med Marcus hela dagen så jag orkade inte blogga just då men nu så!

Jag har tänkt att lägga ut lite bilder från kollot senare idag om jag hinner annars får det nog bli imorgon. 


Men kollot var jätte roligit iallafall. Det var första gången jag var på det kollot i skåne för jag har varit på samma kollo fast vid kolmården tidigare så det här va spännande.


Kan berätta mer om det i något annat inlägg för nu ska jag ta och klä på mig och så för jag kan ju inte gå runt i pyjamas hela dagen haha! Och sen ska jag även iväg till Marcus och åka iväg och bada med hans familj så då är kanske inte pyjamas det allra bästa att ha på sig haha xD Kram på er!

 

Vad gör ni idag?

 

  

Av Ellen - 27 juli 2014 10:45

   

När ni läser det här är jag förmodligen i våran husbil på väg hem igen.  Jag KANSKE kommer orka att göra ett litet snabbt inlägg när jag kommer hem om jag orkar eller hinner. Beror lite på när vi är hemma igen ;)

Annars bloggar jag som vanligt igen imorgon! Kram♥

Av Ellen - 26 juli 2014 16:30

   

 

Maroon 5- Maps♥ 

Den här låten tipasde Marcus mig om för ett tag sedan och jag tyckte den va jätte bra haha! 

Av Ellen - 26 juli 2014 13:00

   

Hej! Vill du bli "Veckans bloggläsare" här på min blogg och synas inför mina läsare där du kan visa upp din egen blogg eller instagram här på min blogg i en hel vecka?

 


Det enda du behöver göra är att:

*Skriva ett inlägg på din blogg eller lägga ut en bild på instagram om att du är med och tävlar om "veckans bloggläsare" på min blogg och skriva en länkt hit. (www.piira.bloggplatsen.se) 

* Skriv sedan en kommentar här under och länka till inlägget på din blogg eller skriv ditt namn på din instagram i kommentaren så att jag hittar dit och kan se att du är med :) 


Enklare än så bli det väl inte?! haha♥ :) 


Jag kommer att lotta ut ca 1-2 läsare (beror på hur många som är med) och sedan länka deras blogg eller instagram i ett inlägg här på bloggen och ha länkarna till vinnarnas blogg/instagram i min meny i en hel vecka så att alla kan se länkarna under hela veckan tills nästa veckas bloggläsare ska väljas!  :) Lycka till♥


Några frågor om tävlingen? skriv det gärna i en kommentar så svarar jag så snabbt som möjligt♥

Av Ellen - 25 juli 2014 16:00

   

 

Petter, Daniel Adams Ray - Håll om mig

Presentation


Halloj♥
Jag heter Ellen och är en glad, 15 årig tjej som gillar allt från mini-grisar, zombies, leende människor och GOODIS♥ Mums Mums!

Jag älskar att svara på frågor så ställ gärna någon om ni har några. Kram♥

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Behöver eran hjälp! Tycker ni min nya bloggdesign ska vara i färgerna...
 Blå, ljusgrå och rosa?
 Grön och blå?
 rosa och röd?
 lila, blå och gul?

Kategorier

Arkiv

♥Gästbok♥


Ovido - Quiz & Flashcards