piira

Inlägg publicerade under kategorin BLANDAAAAT :D♥

Av Ellen - 15 februari 2013 21:34

Fix-it felix jr och wreck-it Ralph är två SJUKT kul spel till iPad och iphone m.m (vet inte om det finns till android) iallafall :) spelen är dom spel som finns i filmen "röjar Ralf" spelen är väl arbetade, roligt designade och helt enkelt HELT FANTASTISKT ROLIGA :D det första spelat " fix-it felix jr" är gratis och innehåller bara det första spelet! Spelet "Wreck-it Ralph har både röjar Ralf spelet, Ett gulligt socker spel, "Hero's duty" och "Turbotime" :) spelet kostar 7 kr men det är Faktist HELT VÄRT DET^^haha!! Jag har blivit HELT BEROENDE av spelen och ville därför tipsa om dom^^ tack o hej leverpastej xD haha!

Av Ellen - 14 februari 2013 21:43

Vet inte om nån missat det men idag så är det alla hjärtans dag :D haha nä, men om jag ska va ärlig så spelar alla hjärtans dag ingen roll för mig xD haha! Har ändå typ aldrig firat det så mycket ;) det ända bra med alla hjärtans dag är alla gelé hjärtan ^^ GUUUD!!! ÄLSKAR GELÉ HJÄRTAN ^^ Muuuums<33 haha! Hittade en rätt rolig bild på WeHeartIt som jag bara var tvungen att lägga upp xD haha!!!! (BAHTMAN :D) haha! Och kolla vilket fint litet äpple Sofie (min stora syster) köpt ^^ hur gulligt som HÄLST :D haha! Nu måste jag göra läxor så... Ha en bra dag ^^

Av Ellen - 13 februari 2013 16:00

Haha! Har vart en kul förmiddag med kompisen love idag xD haha! Vi har köpt godis och sprungit runt i butiker ;) här kommer några bilder från idag xD haha!

Av Ellen - 12 februari 2013 13:27

Kom nyss tillbaka till skolan från en teater som heter marisol. Historien är sann och fast gjord på ett lite roligare sätt ;)

det handlade om en tjej på 20 år som heter marisol och bor i Mexiko och blir polis chef. I Mexiko så är det mycket kriminalitet och hon vill stoppa kriminaliteten utan våld, hon fick sedan fly från landet efter bara 5 månader som polischef.

Teatern var rätt bra faktist^^ och efter teatern så fick man skriva i en bok till den riktiga marisol, det va jätte kul xD haha!!

Teatern visades på unga klara för er som undrar ;)

Av Ellen - 9 februari 2013 18:22

Fråga 1. Jag har haft min blogg den 13 november 2012 :) alltså har jag haft den i ca 4 månader ;)

Fråga 2. Min allra första blogg var till ett spel som jag spelade när jag var yngre (moviestarplanet) och då hade nästan alla bloggar om sin msp gubbe xD sen gjorde jag en irl blogg som hette www.lifeofellen.bloggplatsen.se men jag gillade inte den bloggen så jag gjorde denna xD haha! Och nu ÄLSKAR jag att blogga :)

Tack för era frågor ^^


Presentation


Halloj♥
Jag heter Ellen och är en glad, 15 årig tjej som gillar allt från mini-grisar, zombies, leende människor och GOODIS♥ Mums Mums!

Jag älskar att svara på frågor så ställ gärna någon om ni har några. Kram♥

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Behöver eran hjälp! Tycker ni min nya bloggdesign ska vara i färgerna...
 Blå, ljusgrå och rosa?
 Grön och blå?
 rosa och röd?
 lila, blå och gul?

Kategorier

Arkiv

♥Gästbok♥


Ovido - Quiz & Flashcards