piira

Inlägg publicerade under kategorin Citat och insperation♥

Av Ellen - 2 januari 2013 17:31

(Äger inte den bilden)

Av Ellen - 30 december 2012 18:16

Snart är det nyår!! Tänk att det redan gått ett helt år :o haha känner mig så taggad inför det nya året :D NYÅRS INSPIRATION :D

Av Ellen - 30 december 2012 09:43

Asså jag blir så jäkla glad att NI Faktist hjälper mig att få fler läsare ^^ fick nyss en kommentar av Hanna i min skola som oxå hade länkat min blogg på någon sida :D och sån e ju bara för gulligt ^^ asså att ni lixom lägger ner tid på att göra inlägg, videor m.m för att lilla jag ska få fler läsare^^ Hur Gulliga får man vara 8D Älskar er ALLA mina små läsisar ;**

Presentation


Halloj♥
Jag heter Ellen och är en glad, 15 årig tjej som gillar allt från mini-grisar, zombies, leende människor och GOODIS♥ Mums Mums!

Jag älskar att svara på frågor så ställ gärna någon om ni har några. Kram♥

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Behöver eran hjälp! Tycker ni min nya bloggdesign ska vara i färgerna...
 Blå, ljusgrå och rosa?
 Grön och blå?
 rosa och röd?
 lila, blå och gul?

Kategorier

Arkiv

♥Gästbok♥


Ovido - Quiz & Flashcards