piira

Inlägg publicerade under kategorin tips och tricks♥

Av Ellen - 5 april 2013 16:51

Blev det fint? <3 jag blev iallafall rätt nöjd ^^ jag bara ÄÄÄLSKAR halsband med pärlplattor <3 så sjukt snyggt! Och roligt att göra ^^ haha! :) det är dessutom bra om man inte har något att göra ;) ta och gör en pärlplatta :D haha! ^^

Av Ellen - 23 mars 2013 18:00

Saker man kan göra under Earth hour 2013 :D

1. Samla familjen och Tänd en brasa och äta något gott och kanske sjung något tillsammans

2. Spela kort/brädspel

3. Gå ut på en kvälls promenad

4. Vara ute och gå på fladdermus/nattugle spaning

5. Man kan pyssla :) det är ju ändå snart påsk ;)

6. Det brukar finnas special aktiviteter under Earth Hour så kolla på upp om det finns något som händer i närheten där du bor ;)

7. Och Man kan läsa en bok

Presentation


Halloj♥
Jag heter Ellen och är en glad, 15 årig tjej som gillar allt från mini-grisar, zombies, leende människor och GOODIS♥ Mums Mums!

Jag älskar att svara på frågor så ställ gärna någon om ni har några. Kram♥

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Behöver eran hjälp! Tycker ni min nya bloggdesign ska vara i färgerna...
 Blå, ljusgrå och rosa?
 Grön och blå?
 rosa och röd?
 lila, blå och gul?

Kategorier

Arkiv

♥Gästbok♥


Ovido - Quiz & Flashcards